Методологічні особливості законотворчості в галузі освіти в українській народній республіці доби української центральної ради
Ключові слова:
освіта, законодавство, законотворчість, Українська Народна Республіка, Українська Центральна Рада
Анотація
Розглянуто методологічні особливості законотворчого процесу в Українській Народній Республіці періоду Української Центральної Ради. Проаналізовано окремі тогочасні правові акти і результати наукових досліджень, присвячених означеній проблемі. Виокремлено загальні риси законотворчого процесу галузі освіти Української Народної Республіки. Сформульовано пропозиції щодо застосування досвіду тогочасного законотворення в сучасний період.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Переглядів анотації: 84 Завантажень PDF: 157
Номер
Розділ
Історія філософії права
Авторське право (c) 2017 Філософські та методологічні проблеми права
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство власної праці та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дає змогу іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану працю з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію статті в цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі (наприклад, розміщувати статтю в репозитарії установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дає змогу і заохочує розміщення авторами в Інтернеті (наприклад, у електронних сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису статті як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно впливає на оперативність та динаміку цитування опублікованої роботи.